Tipfeler… Backspace!

Klaatu barada nikto!

Kada bi se spam širio uživo

leave a comment »

Valjda nitko ne zna koliko je spam mailova dobio u životu. Sijećam se kada prvi put dobio poruku od zaboravljenog rođaka iz Zaira koji mi je, sav sretan što me je konačno našao, poručio kako me čeka pravo bogatstvo ukoliko mu javim broj svoje kartice. Ubrzo sam skužio da cijela priča smrdi, ali ne zbog spominjanja mojih bankovnih računa – moja logika je bila zdravoseljačka.

– Kako to da je našao mene – mudrovao je moj kameni, patrijarhalni gen – A tu su još moj stari, a starijeg brata da i ne spominjem? Zar ne bi oni trebali biti prvi na listi za nasljedstvo? Zar u Africi ne poznaju red? Nije ni čudo da su ukurcu!

Ostali spamovi su mnogo manje financijski opasni, ali su jednako iritantni – pjesme, mačke, filmići, mačke, glupe fore, mačke, kletve, mačke, karikature….. mačke.

Ovako bi to otprilike izgledalo uživo.

Written by Petar Šego

25/07/2011 at 14:00

Postano u Gledaj

Tagged with

Odgovori

