Tipfeler… Backspace!

Klaatu barada nikto!

Tko je važniji – novinar ili medijska kuća?

leave a comment »

Mnogi novinari su postigli veliku popularnost svojim profilima na Twitteru, gdje svoje followere velikom brzinom obavještavaju o novim vijestima, zanimljivostima ili zabavnim glupostima. Također, mnogi od tih istih novinara imaju profil vezan uz ime medijske kuće u kojoj rade.

Što se dešava kada novinar odluči promijeniti radno mjesto?

Treba li samo promijeniti ime profila, kako bi se izbjegle zabune, ili treba otvoriti potpuno novi profil i krenuti ispočetka?

Interesantno je to pitanje, ali riječ je samo o vrhu sante leda u medijskom svijetu, pogotovo hrvatskom, u kojem novine odavno više nemaju onu snagu koju su nekada imale. Čitaju li ljudi novine zbog novinara koji u njoj rade ili su novinari čitani upravo zbog medija u kojem rade?

Čita li se Jutarnji zbog Beškera, Bug zbog Olega…. ili obrnuto?

Čini se kako novinari ipak preuzimaju primat od medija u kojima rade te sve više prelazimo na “individualno novinarstvo”, gotovo privatni medijski brend koji se sastoji od samo jedne osobe koja svoju publiku drži zainteresiranom kroz blogove, statuse, linkove, newslettere i slične alate. Tako barem tvrde pametne glave koje prate ova zbivanja dok normalan svijet spava.

Više o ovoj temi saznajte kroz slučaj Laure Kuenssberg, popularne BBCjeve novinarke koja je odlučila dignuti sidro i otići na novo radno mjesto.

Written by Petar Šego

16/07/2011 at 14:00

Postano u Čitaj

Tagged with , , ,

Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: